סיום פרויקט- מגרש השדים הכחול 2!

אחרי פחות משבוע שבו פרסמנו לכם את פרק 11 של העונה הנוכחית, ואחרי הפסקה של שבועיים שלא הייתי פה לפרסם לכם פרקים, הינה מגיע היום שבו אני חוזר ובאותו זמן מפרסם את פרק 12 והאחרון של העונה, הפרויקט מושלם!
מה שהכי מפתיע פה היא העובדה שהפרויקט הזה לקח לנו עשרה חודשים וזה כנראה מקפיץ אותו לטופ פרויקטים הכי מהירים שידעה הקבוצה, אם לא הכי מהיר.

אבל בואו לא נשכח את הפרט הכי חשוב, הפרויקט נעשה בשיתוף עם Paradise Subs ובראשה כמובן עומדת לילו המדהימה שהשקיעה המון בפרויקט.
אני אקדים ואגיד תודה גדולה לליה על הקריוקים היפים שהיא עושה ול- chinpokomon שתרגם חלק גדול מהפרקים ושהיו חלק מהעשייה והעבודה על הסדרה הזו.
אז זה התחיל בזה שראיתי שהסדרה תצא וממש רציתי לעבוד עליה, וכמובן לאף אחד אין ספק שלילו תרצה לעבוד על הסדרה האהובה עליה (או שזה ריבורן) ולכן, הצעתי ללילו לעשות את הפרויקט בשיתוף פעולה. אחרי שיחה של שנינו היא(למזלי 😉 )הסכימה והתחלנו לעבוד על הפרויקט ברגע שהוא יצא. אני חייב להודות, לעבוד עם לילו זה מדהים, תנסו את זה. חוץ מהעובדה שהיא עשתה את רוב התפקידים בפרקים (תודה לך על זה) השיטה ומהלך העבודה איתה היו מהנים מאוד ומלמדים… ובסוף גם הניבו פרקים עם קלאס ואיכות שאנחנו מתגאים לפרסם 🙂

העונה השנייה של מגרש השדים הייתה קצרה אבל באופן אישי, יש קטעים שממש סיקרנו אותי ובאופן אישי אני חושב שזו הייתה עונה לא רעה בכלל ואני מקווה שהעונה השלישית תצא בקרוב. בפרק 12 יש מספר רמיזות לעלילות שיהיו בעתיד וכמה דברים ממש מצחיקים וחשובים, אז שתהיה לכם ולכן צפייה מהנה וניפגש בפרויקט הבא!

^5671E6655BB9F8548841433FC43525EE1561FC30628BAC54A7^pimgpsh_fullsize_distr

לאלו שמתעניינים מה תהיה הסדרה הבאה שנפרסם, ככל הנראה זאת תהיה העונה השנייה של וולארברייב הגואל אבל כמו שאמרתי לפניכן, עוד לא נפרסם אותה שבוע הבא.

ועכשיו נלך לחלק החשוב… ההורדות!

הורדה ישירה

טורנט

3 thoughts on “סיום פרויקט- מגרש השדים הכחול 2!

להשאיר תגובה

