פרויקט מושלם נוסף – האובה של סורה 30.6

סוף סוף אפשר להגיד רשמית שזה הפוסט האחרון על האנימה 'האוצר האבוד של גן העדן', סורה ,אלא אם יהיו יבוא פוסט בהפתעה. הפרויקט הזה נכנס לרשימה לא מכובדת של הפרויקטים הארוכים ביותר' ולא מבחינת מספר הפרקים של האנימה. אז מה קרה בעצם? למה זה לקח יותר משנתיים? אספר לכם מאיפה זה התחיל.
הכל התחיל בתקופה היבשה ביותר שהייתה לקבוצה שבא כמעט הקבוצה התפרקה. אך לפתע פתאום, התאחדנו עם קבוצה נוספת, וע"י החלטה משותפת בין עופרי ללידי, הם התחילו לעבוד על הפרויקט. מפה לשם, לידי פרשה, אני עליתי לניהול ונעשתה כבר מעט עבודה על הפרויקט. לאחר המון זמן שחשבתי מה לעשות, החלטתי שאת כל הפרויקטים שנשארו – אנחנו מסיימים, לא משנה מה יקרה, אם יהיו מושלמים. למה? רשימת הנטושים של הקבוצה גדולה מידי, ואני מונע ממנה לגדול. הסיבה השנייה שאני מאמין בלא לזרוק עבודה של אנשי צוות.
אז למה זה הסתיים מוקדם יותר?
-כמה מפתיע- חוסר בצוות.
אבל הייתהתקופה שהיה לכם צוות גדול, לא?
– כן, אבל אף אחד לא רצה לעבוד על הפרויקט הזה.
אז מה קרה?
-חיכינו, בעיקר.
כן… אז זה מה שקרה בערך. מי שקרא את הפוסטים שלי במהלך הצפייה יודע כמה אני לא סובל את הפרויקט הזה וכמה אני שמח שאני מסיים איתו היום. תזמנתי וערכתי בו יותר מידי פרקים.

ועכשיו לחלק הכי חשוב: תודות!
על התרגום: עופרי ורון.
תזמון: אני, שובל, חלי.
תזמון קריוקי: עופרי, מיכה וטוני.
לוגו: נקסט
עריכה: עמיתי, מרים, נועם, אני ועופרי.
טייפסטינג: עופרי,יער וטוני.
קריוקי: ליה, מיכה וטוני.
קידוד: מירו.

D8F8500166D62C1E657A74EFE78A66B51ECA6pimgpshfullsir

גם היא מופתעת שהפרויקט גמור

כשתצפו בפרק תבינו את חוסר החיבה שלי כלפי הסדרה וגם למה היא יכלה להיות מעניינת, ככה הכל בפרק אחד.
קראתם הכל למעלה והבנתם מה קורה כשאין צוות ורוצים לעזור? מוזמנים לפנות אלינו בפייסבוק שנמצא בצד שמאל של האתר, בפוסט זה או בעמוד הדרושים שלנו, לכל תפקיד שתרצו!

הורדות!

הורדה ישירה

טורנט (באטץ')

3 thoughts on “פרויקט מושלם נוסף – האובה של סורה 30.6

להשאיר תגובה

