זה מתחיל עכשיו, קלנאד פרק 18!

אז ביום שבת האחרון כשפרסמנו את שני הפרקים של סורה, ביקשתי משמעון שיכתוב בפוסט באנימה ספין שביום ראשון תהיה הפתעה. אז אומנם טעיתי ביום, ודחיתי אותו קצת, אבל הינה מגיע הרגע שבו אנחנו סוף סוף מתחילים לפרסם פרויקט מהמתוכננים שלנו, וכמו שרואים בכותרת- זה קלנאד!
בגדול, התכנון הראשון היה רק לתרגם את אפטר סטורי, אבל ידענו שאת העונה הראשונה לא תרגמו עד סופה אף על פי שהיא תורגמה על ידי שתי קבוצות שונות- BAF וקרייזי סאב.
הרמנו את הכפפה, בנינו צוות שעבד קשה והינה מגיע הרגע שאנחנו מתקדמים לפרסום הפרקים ומוציאים אנימות חדשות על ידי הצוות, שבחלקו גם (כ)חדש!

אז אם כבר הגעתי לדבר על הצוות, אפרט עליו. קודם כל ולפני הכל, האיש שעוד תראו אותו כותב פה הרבה גיא. אילולא הוא, כנראה לא הייתי מאשר לעבוד על הפרויקט הזה (שהוא כמובן ענקי במספר הפרקים שלו) גיא הוא מתרגם שהצטרף אלינו לדעתי בתחילת שנה שעברה ומהרגע שהצטרף התחיל לעבוד על התרגום של שתי העונות. הוא גם אחראי הפרויקט והוא זה שיפרסם את הפרקים מעתה והלאה.
את כל הפרקים בעונה הראשונה, חוץ מפרק 19 שאותו אני תזמנתי, תזמן גילאור שגם הוא כמו גיא, עבד גם על העונה השנייה ואני בטוח שתראו אותו בעוד הוצאות בהמשך.
את הפרקים בעונה זו ערך מי אם לא העורך הותיק שלנו עומר, שמצא זמן מיוחד בשביל לערוך אותם, כי רוב הזמן הוא טוחן בצבא.
טוני! שבלעדיו היינו מחכים אפילו יותר בשביל לפרסם את ההוצאה. טוני הוא בחור מגניב, והחרוצים ביניכם ידעו שזה לא הפרויקט הראשון שלו (הרי הוא הציל אותנו גם בסורה). בכל מקרה, טוני דאג לעשות את כל הטייפ בפרקים, הלוגו, התזמון קריוקי, האפקט והקידוד. שאפו.
ואחרון חביב, עופרי הראשון לשמו, שדאג לבקר איכות את הפרקים!

^F01D349142EED1C5513DF80963363C54835B0DDCF3F26206AA^pimgpsh_fullsize_distr

אתה הולך לסיים עם הפוסט הזה בקרוב?

אז שנייה לפני ההורדות, יש לי עוד הפתעה. כבר במשך תקופה ארוכה אני כבר חושב על משהו שעד עכשיו אני, עופרי וקודמנו לתפקיד התנגדו אליו לחלוטין מהסיבה הפשוטה שהוא פגע באיכות הווידאו של הפרקים שלנו. במשך החודשים האחרונים הופיעו לא מעט תגובות באתר שביקשו מאיתנו לשנות זאת, ללכת בדרך חדשה, אך התעקשתי שלא, אנחנו נשארים בשלנו.
אבל למה אני מציין את זה עכשיו? כי חשבתי על זה, והחלטתי שאני רוצה שהפרקים יגיעו למספר רחב יותר של צופים, להנגיש לכם אותם, ולתת לכם עוד מענה. מה גם שגם קבוצות שאני מעריך כמו אנטילייסנס ופראדייס מעלות את הפרקים שלהן.
אם לא הבנתם אני מדבר על צפייה ישירה. וכן, זה נס.

הדבר האחרון, את הפרויקט אנחנו מתכוונים לפרסם על בסיס שבועי, אז צפויה לכם הנאה רבה.

והגענו לשיא הפוסט הארוך הזה- ההורדות!

הורדה+צפייה ישירה

טורנט

3 thoughts on “זה מתחיל עכשיו, קלנאד פרק 18!

כתיבת תגובה

